Virtual Office

virtual-office

Virtual Office

Fie că aveți de gestionat o afacere de dimensiuni reduse sau una semnificativă, alegeți soluția de management performant, care să vă răspundă necesităților prompt și complet.

Avokado Virtual Office

 

Soluție profesionistă integrată, Avokado Virtual Office are la bază noile tehnologii cloud și vă permite să vă gestionați punctul de lucru oricând și de oriunde, economisind astfel toate costurile legate de existența unui punct de lucru, instalare, dotare, utilități, personal etc. Sistemul cuprinde:

  • soft-ul OpenERP – pentru gestiunea resurselor companiei
  • EOServer – pentru gestiunea documentelor
  • Magazin online integrat – IqSHOP
  • Sistem securizat de acces IqPASS.

OpenERP: soft pentru gestiunea resurselor

 

OpenERP este solutia ERP cu cea mai dinamică dezvoltare din ultimii ani.
Bazat pe conceptul opensource, dar susținut de o companie privată, are avantajul unei dezvoltări rapide și sigure.
Vânzări, Contabilitate, CRM, Producție, management de proiect, management depozit, POS sau achiziții sunt doar câteva din cele peste 200 de module dezvoltate.

AVANTAJE

Flexibilitate și ergonomie
Sistemul se adaptează unui larg spectru de activități, răspunzând cu promptitudine cerințelor și specificului afacerii dumneavoastră.

Siguranță maximă
Cu sistemul securizat de acces sunteți protejat față de orice evenimente nedorite.

Fără costuri implicite
Beneficiați în permanență de ultimele tehnologii fără a fi necesare costuri semnificative cu licențierea.